payday loans

Ászf

Általános Szerződési Feltételek – ÁSZF

A CabrillaTeam Kft. Általános Szerződési Feltételei

I.     Felek

1.   Vállalkozó

Cégnév:                 CabrillaTeam Kft.
Székhely:                 1162 Budapest, Állás utca 40.
Cégjegyzékszám: 01-09-908538
Adószám:               14541139-2-42

(a továbbiakban: „Vállalkozó”)

2.   Megrendelő

A Vállalkozó által üzemeltetett http://femdoboz.hu weboldalon található termék, valamint szolgáltatás megrendelője (a továbbiakban: „Megrendelő”). A Megrendelő lehet természetes személy, jogi személy, vagy egyéb szervezet.

II.   Az ÁSZF célja, hatálya és közzététele

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a Vállalkozó és a Megrendelő között meghatározott termék megvételére, valamint szolgáltatás igénybevételére vonatkozó általános feltételeket és a Felek között meglévő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza. A jogviszonyra a Vállalkozó és a Megrendelő között létrejött Szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) és a jelen ÁSZF együttesen érvényesek és irányadók.
  2. A Megrendelő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et. Az ÁSZF ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF változásait a Vállalkozó mindenkori weboldalán rendszeresen nyomon követi.
  3. A Vállalkozó a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosíthatja, ha a módosítás hatályba lépése előtt 15 nappal a módosítás lényeges elemeit a weboldalán közzéteszi.
  4. Vállalkozó a jelen ÁSZF-et elektronikus formában közzéteszi a saját honlapján, a http://femdoboz.hu/aszf.pdf címen.
  5. Jelen ÁSZF 05.01 napjától határozatlan ideig szól.

III. A Szerződés megkötésének folyamata, módosítása, tárgya

  1. A Megrendelő és a Vállalkozó közt létrejövő Szerződés két módon jöhet létre: ráutaló magatartással, valamint írásban.
  2. A megrendelés első lépéseként a Megrendelőnek a weboldalon található terméket/termékeket, valamint azok mennyiségét kell kiválasztania, és kosárba tennie.
  3. A Megrendelő a terméket, valamint a szolgáltatást árajánlat alapján rendelheti meg, mivel a termék ára a szolgáltatás költségét nem tartalmazza. Amennyiben a Megrendelő csak a terméket rendeli meg a szolgáltatás nélkül, az ár megegyezik a kosárban feltüntetett árral, kivéve, ha egyedi egyeztetés után a Vállalkozó nem ad további kedvezményt a Megrendelő számára.
  4. Az árajánlat kérő lapon a Megrendelőnek meg kell adnia természetes személy esetén a nevét, jogi személy, vagy egyéb szervezet esetén a cégnevét, a telefonszámát, az e-mail címét, illetve amennyiben a kiválasztott termékekre szeretne emblémázást igényelni, a színek számát, valamint az emblémázáshoz használni kívánt vektoros formátumú logót. A Megrendelő az árajánlat kérő lapon köteles valóságnak megfelelő adatokat megadni, melynek elmulasztása esetére teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
  5. Az árajánlat kéréséről a Megrendelő 48 órán belül visszaigazolást kap.
  6. Amennyiben az árajánlat megfelel a Megrendelőnek és elfogadja azt, a Vállalkozó látványterv elkészítését vállalja a megadott vektoros formátumú logó alapján. Amennyiben a logó nem megfelelő formátumú a Vállalkozó vállalja, hogy grafikus segítségével (a költségek Megrendelő általi megtérítése mellett) elkészítteti azt. Amennyiben technikailag a grafikát nem lehet átrajzolni, a Vállalkozó nem köteles a látványterv elkészítésére.
  7. A Megrendelő a látványterv elfogadása után mintaterméket kérhet a Vállalkozótól, melynek előállítási költségeit a Megrendelő viseli.
  8. A Megrendelő köteles a megrendelése során a számlázási, valamint a szállítási adatait megadnia. A Megrendelő a megrendelés során köteles valóságnak megfelelő adatokat megadni, melynek elmulasztása esetére teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
  9. A szerződés a felek között létrejön, ha a Megrendelő az árajánlatot e-mailben teljesen és helyes tartalmi adatokkal kitöltve megküldi a Vállalkozó részére. Az írásbeli szerződés esetén a Szerződés mindkét fél általi aláírásával jön létre.
  10. A Szerződés létrejöttéről Vállalkozó tájékoztatja Megrendelőt.
  11. A Vállalkozó a minimális rendelési értéket nettó 20.000 Ft-ban határozza meg – amely a szolgáltatás értékét nem tartalmazza, kizárólag a termék árát –, ezen érték alatt a Vállalkozó nem teljesít megrendelést.
  12. Amennyiben a megrendelés értéke a nettó 1.000.000,-Ft összeget meghaladja, a megrendelés teljesítését a Vállalkozó kizárólag akkor kezdi meg, amikor a  megrendelést a Megrendelő levél útján cégszerű aláírással ellátva megerősíti.
  13. A felek között létrejött Szerződés módosítása – a felek előzetesen történt, közös megállapodása alapján – írásban történik.
  14. Szerződő felek a módosítási kérelem alapján új megrendelő lapot töltenek ki és írnak alá, így a módosítás az új megrendelő lap mindkét fél általi aláírásával lép hatályba.
  15. A Szerződés módosításával kapcsolatos többletköltségek a Megrendelőt terhelik.
  16. A Szerződés tárgyát a Megrendelő által megrendelt termékek, valamint a Megrendelő választása szerint azok emblémázása (szolgáltatás) és leszállítása képezi.

IV.  Teljesítés

  1. A Vállalkozó mindent megtesz azért, hogy a Szerződésben vállalt teljesítési időt betartsa, de a teljesítési idő betartása a Vállalkozótól független szolgáltatást nyújtóktól is függ, így az 5 munkanapos késedelem a Szerződésben vállalt időponthoz képest még nem minősül szerződésszegésnek. A Megrendelő felelőssége az, hogy ezt a késedelmet előre beleszámítsa a teljesítési határidőbe,.
  2. Amennyiben a megrendelt termék feliratozást is tartalmaz, a Szerződésben szereplő teljesítési határidő a nyomatterv jóváhagyását követő napon kezdődik.
  3. A Megrendelő – személyes átvétel esetén – a Vállalkozó készre jelentése utáni 5 munkanapon belül köteles a terméket átvenni, melynek elmulasztása esetén a Megrendelő köteles a tárolással kapcsolatos költségeket megtéríteni.
  4. A termék átadás-átvétele a Vállalkozó telephelyén (1149 Budapest, Angol utca 34., A/34 Irodaház, első emelet), vagy az általa megadott címen történik, illetve kiszállítás esetén a Megrendelő által megadott címen. A kiszállítás költségeit a Megrendelő köteles viselni.
  5. A Megrendelő köteles a termék átvételekor minőségi és mennyiségi kifogásait megtenni. Amennyiben a Megrendelő nem élt kifogással, a felek a számlán, illetve a szállítólevélen szereplő tételeket hiánytalanul átadottnak tekintik. Ez után a Megrendelő rejtett hiba miatt élhet minőségi kifogással a Termékkel kapcsolatban. Hibátlan teljesítésnek minősül, ha a termék méretbeli, valamint mennyiségbeli eltérése az 5 %-ot nem haladja meg.
  6. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy színbeli eltérések a nyomtatási technológiák és grafikai formátumok eltéréséből adódóan szintén előfordulhatnak.

V.  Szavatosság, jótállás, kártérítés

  1. A Megrendelő szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti.
  2. A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy terméket nem rendeltetésszerűen használták, vagy a terméket megváltoztatták, átalakították.
  3. Abban az esetben, ha a hiba igazolásra kerül, a Megrendelő választása szerint a Vállalkozó kijavítja, vagy kicseréli a hibás terméket vagy a Megrendelő az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, ha a hibát a Megrendelő költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta.
  4. Ha a Megrendelő teljesítés illetve megrendelés előtt nem kéri termékminta vagy nyomatminta bemutatást, akkor ezzel kifejezetten elfogadja, hogy lemond minden szavatossági jogáról, amik megelőzhetőek lettek volna ezen minták kérésével.
  5. A felek a Megrendelő további kárigényének érvényesítését kizárják, amennyiben azt jogszabály nem tiltja. Megrendelő azonban ezen kikötés mellett is érvényesítheti a Vállalkozó szándékosan okozott továbbá emberi élet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésével összefüggő, igazolt kárigényét. A kizárás különösen az olyan következménykárok miatti igényeket foglalja magába, mint a termeléskiesés vagy elmaradt nyereség.

 

VI. A Szerződés megszüntetése

  1. A felek közös megegyezéssel a Szerződést a jövőre nézve megszüntethetik vagy a szerződés megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal felbonthatják.
  2. A Szerződés megszüntetése esetén a felek további szolgáltatásokkal nem tartoznak, és kötelesek egymással a megszűnés előtt már teljesített szolgáltatásokkal elszámolni.
  3. A Szerződés felbontása esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak.
  4. A Megrendelő – amennyiben nem minősül fogyasztónak – az ÁSZF elfogadásával kifejezetten lemond az elállási, valamint felmondási jogáról.
  5. A Vállalkozó a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggesztheti, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja:
  6. ha a Megrendelő olyan anyagokat kíván egy terméken elhelyezni, amelyek jogszabályba ütköznek, így például: pornográf, iparvédelmi illetve szerzői jogokat vagy mások jó hírnevét, becsületét sértő vagy jó ízléssel össze nem egyeztethető anyagok;
  7. ha a Megrendelő több mint 30 napos fizetési késedelembe esett és felhívás ellenére sem teljesített;
  8. ha a Megrendelő ellen csőd- vagy felszámolási eljárás, illetve végelszámolási eljárást indult.

VII.       Fogyasztónak minősülő Megrendelőre vonatkozó eltérő szabályok

  1. A fogyasztónak minősülő Megrendelő felmondási joga

A fogyasztónak minősülő Megrendelő az ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § a) pontja alapján elveszíti.

  1. A fogyasztónak minősülő Megrendelő kellékszavatossági joga

A Megrendelő a Vállalkozó hibás teljesítése esetén a Vállalkozóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja. A Megrendelő igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozóval.

  1. A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Telefonszáma: (+36-1) 269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Vállalkozó kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

  1. A Megrendelő panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó a honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

A Vállalkozót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

VIII.      Árak, fizetési feltételek

  1. Az árajánlat kizárólag az abban szereplő tételekre és költségekre vonatkozik, az ajánlatban nem szereplő, de a Megrendelő által igényelt tételek (pl.: gyártás előtti minta) költségei a Megrendelőt terhelik.
  2. A Vállalkozó a szerződés biztosítékaként a vállalkozói díj meghatározott mértékéig előleg fizetését kötheti ki, amely minden esetben külön megállapodás tárgyát képezi és Vállalkozó azt a visszaigazolásban jelzi. Az előleg a szerződés aláírásakor átutalással vagy készpénzben fizetendő. Előlegfizetés kikötése esetén a Vállalkozó a szolgáltatás teljesítését csak akkor kezdi meg, amikor az előleget kézhez kapta. Az Előleg a Vállalkozói díjba beleszámít, a szerződés megszűnése vagy megszüntetése esetén a felek az előleg összegével elszámolnak.
  3. Ha a Vállalkozó az ajánlatban az árat meghatározott devizaárfolyamhoz köti, vagy meghatározott devizaárfolyamig érvényesen adja, és a számla kiállításának időpontjában a devizaárfolyam az ajánlatban kikötött árfolyamot több mint 3 %-kal meghaladja, a Vállalkozó egyoldalúan, a Megrendelő hozzájárulása nélkül jogosult a számla összegét a devizaárfolyam emelkedésének a 3 %-on felüli mértékével megnövelni. Ezekben az esetekben devizaárfolyamon a Vállalkozó számlavezető bankjának deviza eladási árfolyamát kell érteni. A Vállalkozó ezen joga nem vonatkozik a számlában foglalt azon költségekre, melyek a Vállalkozónál sem devizában merülnek fel.
  4. A Megrendelő a termék, illetve a szolgáltatás ellenértékét átutalással, készpénzben vagy utánvéttel elégítheti ki.
  5. A termék ellenértéke az erről szóló számlában megjelölt időpontban esedékes és a számlán feltüntetett módon köteles azt a Megrendelő megfizetni.
  6. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy
  7. a Megrendelő a szállítás teljesítése és a számla átvétele után a számla kiegyenlítését semmilyen egyéb feltételhez nem kötheti;
  8. a számlával, illetve a szerződéssel kapcsolatos bárminemű kifogást csak a számla fizetési határidejének lejártáig, illetve készpénzes számla esetén a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül tehet írásban, számlareklamáció esetén a számla egyidejű visszaküldésével;
  9. számlával kapcsolatban reklamáció nem tehető, illetve annak kiegyenlítése nem tartható vissza, amennyiben a számla formai és tartalmi szempontból megfelel a jogszabályi előírásoknak, és érték szempontjából megfelel az előzetes megállapodásnak, ide nem értve a szövegezési pontatlanságot, ami utólag, egyoldalú – számlamellékletként kezelendő – írásbeli nyilatkozattal módosítható; és a felmerült kifogás szavatossági kötelezettség keretében kijavítható, és arra a Szállító írásban kötelezettséget vállal.
  10. Átutalás esetén a felek a fizetést a Vállalkozó bankszámláján való jóváírással tekintik teljesítettnek.
  11. Amennyiben a számla kézhezvételéről számított 8 napon belül nem történik meg a számla kiegyenlítése, a Megrendelő minden további felhívás nélkül késedelembe esik.
  12. Késedelmes fizetés esetén Vállalkozó a mindenkori jegybanki alapkamat + 8% összegű késedelmi kamatot számít fel, banki napi kamatszámítás mellett nem fogyasztónakl minősülő megrendelő esetén, és a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő késedelmi kamatot számít fel, banki napi kamatszámítás mellett természetes személynek minősülő megrendelő esetén. Vállalkozó továbbá a behajtási költségátalányról szóló 2016. évi IX. törvény 3. § (1) bekezdése alapján a követelés behajtásával kapcsolatos költségei fedezetéül szolgáló összeget is érvényesíti fizetési késedelem esetén.
  13. A Vállalkozó a listaárhoz képest biztosított kedvezményeket a pontos és hiánytalan fizetést feltételezve adja. Ennek megfelelően késedelmes fizetés esetén a leszámlázott termék listaárából bármilyen jogcímen adott engedmény (kedvezmény) utólag felszámolásra (leszámlázásra) kerül a Megrendelő felé.
  14. Nagymértékű vagy ismétlődő késedelmes fizetés esetén Vállalkozó megtagadhatja a további szállítást, illetve azt előzetes vagy készpénzes fizetési módhoz kötheti.
  15. Részszállítás esetén, amennyiben a Megrendelő bármely részlet kifizetésével 8 napot meghaladó késedelembe esik, a Vállalkozó jogosult a további teljesítéseket a hátralékos számlaösszeg kiegyenlítéséig felfüggeszteni.
  16. Amíg a Megrendelő a termék teljes ellenértékét meg nem fizeti, a Vállalkozó fenntartja a tulajdonjogát a terméken. A Megrendelő a terméket – büntetőjogi felelőssége mellett – nem idegenítheti el, nem terhelheti meg, illetve nem semmisítheti meg. A Megrendelő köteles ezen tényről tájékoztatni minden lehetséges harmadik felet, amennyiben ezen harmadik fél eljárása érintheti a Vállalkozó tulajdonában lévő terméket (végrehajtás, lefoglalás stb.).

IX. Vis maior

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy „vis maior” esetében a Vállalkozó jogosult a szállítást a „vis maior” időtartamára elhalasztani, vagy a szerződés még nem teljesített részére vonatkozóan részben, vagy egészben a szerződéstől elállni, avagy azonnali hatályú felmondást alkalmazni. Emiatt a Vállalkozót semmiféle hátrányos jogkövetkezmény nem érheti a Megrendelő részéről.  „Vis maior”-nak számítanak a háború, természeti katasztrófák, sztrájk, és más hasonló olyan körülmények, melyek a Vállalkozó által elháríthatatlanok és a szerződés teljesítését megnehezítik, vagy lehetetlenné teszik. „Vis maior”-nak kell tekinteni azt is, ha ezek a körülmények valamely, a Vállalkozó általi teljesítéshez igénybe vett beszállítónál következnek be.

X.  Jogvita esetén követendő szabály

  1. A Felek az ÁSZF-ből eredő esetleges vitás kérdéseket tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben a tárgyalások nem vezetnek eredményre jogvitáik elbírálását jogi útra terelik.
  2. Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek. Közös megegyezés hiányában a Felek – a fogyasztói szerződésektől eltekintve – a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására – értékhatártól függően – a Budai Központi Kerületi Bíróságot kizárólagos illetékességét kötik ki.

XI. Egyéb rendelkezések

  1. A Felek kötelesek minden, a szerződés teljesülése során tudomásukra jutott kereskedelmi, műszaki és egyéb információt bizalmasan kezelni – ez különösen vonatkozik a termék árára és paramétereire – és nincs joguk ahhoz, hogy ezen információkat harmadik személy számára hozzáférhetővé tegyék, ide értve főként a másik Fél versenytársait. A Felek felelősséggel tartoznak azért, hogy az alkalmazottaik és a megbízottaik is teljesítsék ezen titoktartási kötelezettséget.
  2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet, valamint a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, az irányadó.
  3. Jelen ÁSZF a Vállalkozó és a Megrendelő közötti egyedi árajánlattal és megrendelő lappal együtt érvényes.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta Fogyasztónak minősülő Megrendelők számára

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

 

 

 

 

 

 

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close